Div til Passat 3b Ø.K (senkesett?, panser bh? interiør? osv..)

Anbefalte innlegg

Heisann, har kjøpt meg en "fornuftig" 3b som bil nr 2.

 

Men tenkte jeg måtte gjøre bare litt små ting for morro skyld..

 

Har ikke lyst å blakke meg på denne bilen. Så derfor lurer jeg på om noen har noe brukt liggende?

 

Senkesett? panser bh? Interiør? osv..

 

Skrik ut om du har noe liggende..

 

Mvh Frank

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er coilovers og panser bh besilt. Noen som har noe annet gøy til desse bilene?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er coilovers og panser bh besilt. Noen som har noe annet gøy til desse bilene?;)

 

Litt gammel tråd, men prøver likevel... :)

Har et komplett sett speil høgre+venstre m blinklys, den nye typen som sitter på siste modell av 3bg (2004-2005). Lakkerte i VW Urban Grey. Tenkte å montere de på passaten jeg hadde, men har blitt liggende og nå er bilen solgt.

Mener disse skal passe på 3b også, men er ikke helt sikker.. Er i alle fall til salgs om du er intr..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett panser og noen hovedlykter med LED stripe i, sånn som audi har. Har masse annet rart også......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett panser og noen hovedlykter med LED stripe i, sånn som audi har. Har masse annet rart også......

 

Skulla hatt et nytt panser faktisk. Hvilken farge?

Men vet ikke hvordan det lar seg gjøre å frakte et panser jeg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett panser og noen hovedlykter med LED stripe i, sånn som audi har. Har masse annet rart også......

 

 

Hva annet "rart" har du? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert lite interessant, men koster meg ikke noe å nevne det. Jeg har originale frontlykter til passat 3b.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert lite interessant, men koster meg ikke noe å nevne det. Jeg har originale frontlykter til passat 3b.

 

Facelift?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.