Hvilke dekk skal jeg ha? 225/40-18

Anbefalte innlegg

Hei. Skal ha nye dekk på Octavia RSen min i 225/40-18. Vil ha noen dekk som er bra på både tørt og vått. Skal ikke ha noe billig greier.

 

Har sett litt på Vredestein Ultrac Sessanta. Noen som har erfaring med disse? Jeg har hatt Vredestein tidligere i den dimmen og var veldig fornøyd med både støy, sporing og handling. Men er usikker på hvilket modell jeg hadde. Ser de har en modell som koster like mye som heter Ultrac cento. Men liker mønsteret bedre på Sessanta

 

Noen som har erfaringer med disse? Andre merker som jeg heller burde vurdert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vredestein Ultrac Vorti har jeg hørt mye positivt om. Ikke prøvd selv, men tenkte jeg skulle kjøpe de når jeg skal ha nye 20" felger og dekk neste sesong.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sessanta er gode dekk! :) Har kjørt over en sesong på de (225/35-19) Og jeg er kjempe fornøyd med de! :) Sporer ikke, de er gode på vann og de er ikke så ille på støy heller! :)

I år har jeg prøvd Toyo proxes T1 Sport i samme dim og jeg vil si de er ganske like som Sessanta, men de var noen hundre lapper billigere på dekkonline.

 

Begge er gode dekk som jeg kan annbefale til andre! :)

 

Vist du legger litt mere penger i dekka og kjøper Michelin pilot sport, da merker du at du har gått opp en klasse på alle punkter, men de er jo som sagt litt dyrere igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Far min kjøpte Sessanta til A6en (255/35-19), og han e veldig godt fornøyd. Og tru meg, han he garantert testa grensene.. ;)

 

Toyo er også veldig gode dekk, eneste minus at slites veldig fort.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det nok bestilt Sessanta i morgen! Takk for feedback! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.