Anbefalte innlegg

Hei

 

skal bytte kanaler på en golf mk1 til uka. Hvor skal jeg sette støttebukkene under uten at det "vrir" seg?

Hvis noen andre har noen gode tips ved bytte av kanaler så spytt ut! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satt mine når jeg bytta innerkanaler og ytterkanaler rett der vangekanalene går og man fester traversen foran...og samme sted bak rett foran der man skrur fast bakstilling...tror det har gått greit?;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok! da har jeg plassert dem der du sa, så ut til å gå det! La du zink spray mellom ytterkanalen og innerkanalen eller? (altså der hvor du punkter dem sammen)

 

Takk for svar! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg driver med samme på min mk1. Godt å lese at jeg ikke er den eneste :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte sånn "volvo sveisepasta/grunning..blå sak som jeg penslet på hele veien der jeg punkta...punkta hver 7cm.

også helsveisa jeg ytter å innerkanal under bilen.

 

med unntak av der det skal være drenering da seff....

 

når alt var sveisa ferdig la jeg ett godt lag med 2k syregrunning på sprayboks(400kr) takk:P

 

lot det tørke ett par dager...

 

så vanlig hagmans grunning..

2 dager etterpå varre på med 3 bokser terskelskydd på hver side iløpet av en hel dag;)

 

så pusset jeg ned HELE gulvet under bilen...syregrunnet hele gulvet...samme prossess der..og med karrosserikit smøøørt rundt alle propper å skjøter .

 

Så skal jeg legge på ett deilig lag med matt hammerite til slutt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.