#1 Skrevet Juli 27, 2013 Har liggende en Hot Frog 80c som jeg kjøpte her på forum. Den ble aldri montert i gammel bilen. Selges for 800,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2013 Sender du? Hva med 800,- inkludert frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2013 Tar den for 800+ jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2013 Tar den for 800+ jeg:) Pm meg med adresse, samt om du vil forskuddbetale eller få den i oppkrav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2013 Sender du? Hva med 800,- inkludert frakt? Den er din for 800,- ink frakt om du er intressert. Har ikke hørt fra Andreas enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2013 Du har pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2013 Den er din for 800,- ink frakt om du er intressert.Har ikke hørt fra Andreas enda. Beklager, jeg kjøpte en Hot Frog av Pål Finneid i går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 8, 2013 Du har pm Det har du også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...