#1 Skrevet Juli 27, 2013 Hvordan er det med dørlistene til highline på passat 3bg, er de limt på eller skrudd? Den ene lista har fått seg en smell av ukjent årsak, å da har den blanke lista blitt bøyd i framkant. Er det mulig å bare bytte den blanke lista eller må jeg bytte alt? På forhånd tusen takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2013 disse er vel limt slik som på 3b,tror du må bytte alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2013 Får ikke kjøpt kromlisten løst, må bytte hele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2013 jeg har begge på høyre side nye tilsalgs.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2013 Min ble også litt bøyd, limte den bare med litt hurtiglim. Fynka bra det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...