#1 Skrevet Juli 28, 2013 Kaster ut ett par kjappe bilder her, kommer flere etter hvert. Må bare se ferdig TML 2013 først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2013 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2013 Ikkje nokon fotograf, men her er nokre bileter. Fantastisk flott cab som fekk velfortjent pokal: Fin Passat CC som også fekk pokal: Flott Jetta (saman med ein meir spesiell Jetta): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2013 Flotte bilder Henrik! ble ikke så mye bilder for min del på dette treffet da jeg heller eksperimenterte litt med video kamera denne gangen. dessverre har jeg ikke fått det store batteriet enda så ble ikke mange klippene før det ble tomt.. Må få laget meg en skikkelig slider også.. blir så som så når filmer for hånd, men uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2013 Fant ingen blinkskudd blant mine bilder, gikk bare rundt området en runde fort og gæli før jeg måtte videre for å treffe no kjentfolk som var i området på ferie. Men som kommentar til denne bilen, den var bare helt perverst rååå.. Håper virkelig den fikk en pris eller tre. Fakta er, at jeg var til Lillehammer en tur på formiddagen for å hente meg nytt kjøleskap, og idet jeg reiste fra Lillehammer med henger, jeg hadde akkurat kommet på E6 og passerte Bjørns kro på tur sørover, så møtte jeg en fire-fem vacn-biler i følge og jeg fikk litt dilla egentlig.. Men denne bilen alene var det som fikk meg til å bestemme meg for at jeg måtte bare kjøre enda en tur til til Lillehammer/Hunderfossen bare for å se nærmere på den bilen, for den var så rå å møte langs vegen at jeg gjorde frøkna nesten litt småsur pga jeg slutta nesten ikke å prate om hvor rått det var å møte de bilene og spesielt denne.. haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2013 Men ok da, noen bilder til kan jeg kanskje legge ut siden det er så få som legger ut, slutt å mas liksom.. *f9z* Men det er så jævla irriterende å ta bilder av så blanke biler, da det blir så jævli med gjenskinn av fotografen, og det liker jeg ikke..! Skjønt, på dette bildet syns jeg jeg tok meg riktig så bra ut.. Og heter det ikke at all klaring er god klaring..? Jo men da har Aslan gooo klaring på bremsene sine..! Når vi først snakker om den harde kjærne liksom, som driver med sin egen lyssky aktivitet borti skyggen der.. Jeg turte vertfall ikke gå bort å hilse på, så sjenert som jeg er.. Men det så behagelig ut med skygge da! Synes forresten denne er helt innafor hva vakkert gjelder også jeg da, synd å si det men den er nok noen hakk vassere enn høydehuset mitt ja.. Men det er fint å se at de kan bli fine med relativt lite innsats også. Ooooh... Den røde A4'n med rotiform ass, den er jo bare helt knæsj den og..! ja, jo.. altså.. *klø seg i skallen* Vakkert! Og så må jeg få si at Audi-grenen må få skryt for opplining, dette ser så jævla bra ut!! VW-vingen..? Not so much.. (dog det var ikke bilene det sto på...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 30, 2013 Et par bilder, fikk ikke tatt så mange da vi kom litt sent pga problem med bensinpumpa på Derbyen. Resten og større utgaver ligger her: http://andtho.com/2013/07/30/vacn-treff-hunderfossen/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 30, 2013 faen, jeg så sur ut.. er han som sitter der i rød T-skjorte forresten... lol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 30, 2013 Ingen som har noen bedre bilder av min gamle GTi 16v, Lågmilaren? Ser den har fått nye felger, så interessert i å se hvordan disse sitter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 30, 2013 Hvilken en er det, Mads? Dan: Du så ikke sur ut, men skummel.. Ææææææ tort itj å si hej.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 30, 2013 Den lyseblå i bakgrunnen her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 30, 2013 Jeg husker bilen men har dårlig med bilder av den. Felgene var skikkelig smashing de! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 30, 2013 faen, jeg så sur ut.. er han som sitter der i rød T-skjorte forresten... lol Haha jeg ser ut som er klar for å drepe fotografen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 30, 2013 Haha jeg ser ut som er klar for å drepe fotografen :-) Ja.. ikke skjønner jeg hvorfor.. liker du'n ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 31, 2013 Ja.. ikke skjønner jeg hvorfor.. liker du'n ikke? Tydeligvis ikke, er ikke fred å få i skyggen engang:-p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...