#1 Skrevet Juli 28, 2013 Som titel sier så trenger jeg mellomaksel oppheng. uten slark. Den jeg har nå har omtrent 2cm slark tilsammen nå, helt latterlig at ikke det er blitt bytta av forrige eier. Finnes ikke mer gummi. Helst i oslo/akershus område, trenger den snarest. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2013 har komplett aksling. skal til kjeller / lillestrøm i morgen tidlig. http://forum.vacn.no/showthread.php?233932-mellomaksling-S4-C4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2013 God stand? Gått langt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2013 har ligget inne i minst 6år. tatt fra en delebil. husker ikke km. kan sjekke tilstand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2013 Yes, den er grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2013 leddene i hver ende og ledd på midten i bra stand. selve oppheng har noen sprekker i gummi. ingen slakk. se bilde. 1200,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2013 (endret) Høres greit ut =) Når er du i lillestrøm? Jeg jobber i oslo imorgen fra 08.30 fram til 15.00. Passer det dårlig? så må bli etter eller før. Hvis du gir meg nr ditt, så kan vi holde kontakten imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 28, 2013 skal til kjeller kl.9 og deretter til oslo (haugenstua) ca kl. 9-10.... så hjem til eidsvoll 47465513 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...