#1 Skrevet Juli 28, 2013 (endret) Da er tiden kommet for og selge bilen min Bilen har gått ca 340 000 nå. Ellers så er det som nevnt i annonsen flett nye skiver og klosser rundt om + 3 kalliptere. Bruker verken olje eller vann og ryker heller ikke. Fin til tross for KM. Fått nye dempere og elektrisk vifte. Den er nå EU godkjent Link til worklogg og mer info hva jeg har gjort i mitt eie er i signatur. Setter prisen til 35 000,- for medlemmer. Lov og komme med bud, men er ikke int i inbytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2013 Løfter denne nye dempere blir hentet og montert i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2013 Bumper opp denne blir EU til uka får vi satse på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2013 Da var bilen EU godkjent med ingen feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2013 Finnkode: 42338274 Setter ned prisen for medlemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...