#1 Skrevet Juli 28, 2013 Har noen slitte felger med mye svart dritt på innsiden av felgene,hvordan får jeg bort dette? Har også noen riper på utsiden,samt litt antydning til kantkjøring,who to fix that? Enklest bare å brenne de rene i pyrolyse og lakke de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2013 Skitt fjernes med iron-x, avfetting det og litt avfetting. Clay eller i verste fall våtsliping med finfint sandpapir. Skraper spusses og sparkles. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2013 Skitt fjernes med iron-x, avfetting det og litt avfetting. Clay eller i verste fall våtsliping med finfint sandpapir. Skraper spusses og sparkles. Noen spesiell sparkel for felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2013 Jeg kjøpte denne pakken for å fikse mine felger og er veldig fornøyd. Har ikke fått testet hvordan fargen stemmer (var litt rask, så bestilte BMW kitet første gangen) Det er nok grunning/primer du trenger, ikke sparkel (sparkel er nok for mykt..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2013 Kan oppdatere litt. Jeg tror sandpapiret er litt for grovt når du skal pusse etter "lakkering", for uansett hvor lett jeg pusser, så kommer jeg igjennom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2013 Valgte det enkleste,solgte de,men uansett takk for gode råd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...