#1 Skrevet Juli 29, 2013 Kjørte en tur i bilen til svigers i går da de synes den gikk så dårlig mot hva den gjorde før. Turboen begynner ikke lade før den kommer godt over 3000 o/min og slik skal den vel umulig være. Under dette turtallet er den helt død. Hva kan det være som forårsaker dette? Ser den ryker svart ved pådrag også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2013 Kan kanskje være lekk på vakumslange eller VNT-ventil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2013 90% sikker på at EGR ventilen står i åpen stilling, er dette bil med CD motor, eller er det facelift med AD motor ? Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2013 Godt spørsmål, for meg er alle Avensiser like Bilen er en 06 modell om det hjelper..kan sjekke mekonomen når jeg får registreringsnummeret på bilen.. takk for tipsene forresten! Skal se på dette når jeg får tak i bilen igjen. Var forresten utrolig sort rundt dyser og glødeplugger denne bilen..dårlige pakninger antar jeg..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2013 Facelift kom i 2006 AD motorene har registerkjede, de tidligere CD motorene har reim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...