#1 Skrevet Mai 20, 2005 Finnes det 40 mm senkefjærer til S4 1992 modell ??? Jeg har ring og ringt og ringt ...men ingen har lavere senkesett enn 35 mm til sportsunderstell som S4 har ..... Jeg må ha minst 40 mm pga at jeg byttet fra sachs dempere til koni(gule) dempere...da ble bilen 1 cm høyere bak !!!! hjelp !! Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2005 H&R leverer 40mm fjærer til c4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2005 Takk !! hvem selger H&R ? har sjekket med eiker, flissundet ,audi sentrum, mekonomen....ingen har !! Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2005 jeg fikk mitt fra http://www.poleposition.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2005 dem hadde det på pwerzone, men ikke på lager vil ha dem idag jeg Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2005 du kan få kjøpe mine hvis du betaler godt nok...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2005 sjekket med pole....de hadde dem, men ikke lager Morten: Har du nye liggende her i oslo ? Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20, 2005 nei, har ikke det....mine er for A6 og tror ikke dem passer din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2005 Hei du Hør med disse om dem har http://www.pedersens-racing.no/bil/H&R/ Dem du skal ha er nr:29828-1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 20, 2005 Takk.. skal sjekke ... samme der også....tok de inn, men hadde dem ikke på lager ! Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 23, 2005 Da har jeg bestilt 40 mm HR senkefjærer fra pole position AS Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 23, 2005 Da har jeg bestilt 40 mm HR senkefjærer fra pole position AS Robert Hei, tør jeg spørre hvor mye de koster? og hva slags dempere skal du bruke til de? Post noen bilder når du har satt det på a Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 23, 2005 2700 for senkefjærene.... Har nye gule koni dempere som skal brukes. Snakket med tekniske sjefen for Koni og han sa at 40 mm senking med koni demperne Skulle egentlig ha dempere, men ble jaggu meg fjærer også gitt Da er alt nytt og da blir det bra. Kjøpte nye fjærer litt pga at bilen ble 1 cm høyere bak da jeg byttet ut sachs demperne med koni ! Så da blir vel ett komplett 31 mm sachs senkesett med dempere og fjærer til overs Skal prøve å få postet noen bilder av dette ....skulle ha gjort det med 380 hk kittet også, men har ikke digital kamera...skal få lånt broderen sitt kamera nå og få klipset noe Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 26, 2006 2700 for senkefjærene.... Så da blir vel ett komplett 31 mm sachs senkesett med dempere og fjærer til overs Robert Detter høres kanskje interessant ut for meg. Hvor mye skal du ha for disse delene, følger det med TüV papirer på senkesettet??? Har du noen bilder av bilen med dette montert??? Altså det gamle du skal ta av??? Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 26, 2006 Vet det er lenge siden denne tråden var oppe... Er bare et lang skudd ifra meg. regner med dette er egentlig godt i søppla... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 26, 2006 Vet det er lenge siden denne tråden var oppe... Er bare et lang skudd ifra meg. regner med dette er egentlig godt i søppla... Hallo .. Dem har jeg fortsatt ja.....De HR 40 mm senkefjærene med koni dempere er tilnærmet det samme med sachs dempere/fjærer. Kjenner egentlig ikke så mye forskjell jeg. Syns bilen er omtrent som før, selv om jeg har justert koni dempere til over 600 grader. Har du mail adressen, så kan jeg sende bilder av både dempere/fjærene løst, samt noen bilder av bilen. Har ikke TUV papirer på dem. De "står" i vognkortet. Da jeg kjøpte bilen stod sachs settet som godkjent i vognkortet, så jeg veit ikke hvordan det gjøres da ???? Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 26, 2006 Hei har sendt deg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 26, 2006 Ser du har sedan, jeg har Avant. Er det noen forskjell på støtdempere, fjærer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 27, 2006 Ser du har sedan, jeg har Avant. Er det noen forskjell på støtdempere, fjærer? De er nok like, men jeg er ikke 100% sikker. Kanskje noen andre her veit om fjærer/dempere er det samme på sedan/avant ??? Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...