#1 Skrevet Juli 29, 2013 Hvordan finner jeg lås nummer/kode på låsesylinderen ? fikk beskjed ho sulland i tromsø at jeg skulle finne dette på låsene i dørhåndtakene. er det selve nummeret på dørhåndtaket ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2013 Det er selve nummeret på låsesylinderen. Disse kan være skiftet ut på din bil, i forbindelse med tenningslåsskifte av tidligere eier. Om dette nummeret skal si Sulland/Importør noe, er usikkert, det er i allefall delenummeret som står på låsesylinderen. Hadde jeg vært hjemme så kunne jeg undersøkt dette i ETKA, såfremst det ikke er skiftet til noen andre sylindere, enn de som kom/er registert på ditt chassisnummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2013 fant ett firesifret nr ##-## på låsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2013 Prøv og gi delelageret på Sulland dette nummeret, og se hva de finner ut av dette. Det kan være ID-Nummeret på din sylinder, i tillegg til delenummeret (som de skal finne i ETKA via chassisnr) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 29, 2013 import bil, så de mente på sulland tromsø at det hvar eneste mulighet .?. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 29, 2013 Som sagt, gi dette nummeret, evnt ta sylinderen med deg til deleekspeditøren så bør de klare og finne ut av det. Har du bare 1 nøkkel til bilen, altså ingen forsjellige, en som passer i døra, en i tenningslås, eller same key everywhere? Dette med tanke på sylinder/nøkler kan ha vært skiftet noen gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 29, 2013 oki, takk for svar martin. har du enda gamelbiln til anders ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 29, 2013 OT: Ja, står hjemme i bygda. OT= Offtopic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 6, 2013 (endret) for ny lås, som passer nøkkel så er det bare å bestille hos sulland, så skal de ordne låsen så den passer nøkkel, og hviss du skal ha nøkkel til bilen men har rotet den bort så må du skru av dørlåsen eller tenningslåsen for å finne ett 4 sifret nr ##-##. dette nr er det eneste nr på dørlåsen som jeg vill annbefale å komme til, tror det er litt mindre jobb å komme til dørlåsens nr, enn å komme til nr på tenningslåsen. men jeg fant ut da jeg prøvde å finne nr på dørlåsen på min forhjulstrekker uten el.vindu så fant jeg ikke lås nr på passasjerdøren iallefall. --- Tråden er avsluttet for min del --- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...