Golf 1 Diesel 81mod vurderes solgt.

Anbefalte innlegg

Etter 1,5 år med motgang og endret livssituasjon og litt slikt så tenker jeg på å kvitte meg med prosjektet mitt. Er en 1.6D fra 1981, med papirer til godkjenning av ombygging til 1.6TD og godkjenning av senkesett.

 

Bilen har vært plukket ned og tatt rust, tektyler, ovatrol og det meste, eneste rust er venstre hjørne bak som jeg ikke har tatt. Bilen er garasje lakkert i matt sort. Alt av bremser og drivverk er overhalt, byttet og gått over. Lakkert opp alt innvendig, trekt om baksetet utenpå original setet. Fremsetene er stoff fra en Golf 2 GTD. Bygget om til 5 trinns kasse, alt elektrisk er gått over en del ganger til nå. Har original motoren stående og den funket perfekt før jeg tok den ut, men har plukket ned litt av delene når jeg satt i 1.6TD motoren. Er sveiset ny eksos hele veien bak, 4 trinns kassen til original motoren følger også med. 5 trinnssen er lakkert opp i sort, med alle løse deler i oransj. Får med det som er igjen av 1.6TD motoren som jeg fikk register havari før jeg fikk bilen til godkjenning. Bilen har skilter, men er begjæret avskiltet da den ikke gikk gjennom EU når jeg hadde den innom i sommer. Men aldri komt lenger siden jeg har styrt med å få orden på motor byttet. Er helt ny alu radiator og nytt batteri. Er sveist massive takbøyler, samt mr.bean liknende lås etter forrige innbrudd. Ny retro cd/mps spiller, PA anlegg med horn og litt div andre småting. Teknisk er bilen så bra som den kan bli etter min kunnskap med nye hjullager og stort sett alt annet av slite deler også. Eneste som mangler er for noen å sette inn 1.6D motoren igjen eller få tak i en 1.6TD motor, så er den god for nye 30 år uten problem.

 

Står på sort lakkerte ATS Cup felger 15" og har noen 14" med nesten nye dekk som muligens følger med. I tillegg til alt av løse deler jeg har liggende om ønskelig.

 

Bilder kommer når jeg har tid, men dere kan se den på prosjekt tråden min.

 

http://forum.vacn.no/showthread.php?236995-Prosjekt-Golf-1-mord

 

Setter prisen til høystbydende over 15 000,-

 

Kan eventuelt byttes i rimlig bruksbil som ikke trenger noe skruing med det første.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originalmotor montert, må bare koble sammen eksosen så er den komplett. Er kjørbar nå =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å koble eksos ferdig og litt små ting så kan denne tas inn på visning og eu godkjennes. Motor ser strøken ut med alt opplakert og gått over. Alt jeg har skal bort fortløpende, denne har omtrent nye piggdekk og alt av foringer og slikt er byttet+++

 

12 500,- uten årsavgift bare for å bli kvitt slik den står. Denne brenner ikke mest å selge, siden den ikke koster meg noe å ha stående. Så kan hende den blir solgt ferdig EU godkjent til sommeren eller noe slikt for en høyere pris.

 

Fornyer ikke VACN medlemskapet, så kan nåes på 40607500 eller joakim@hoeydal.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.