#1 Skrevet Juli 30, 2013 (endret) Tomasson TN4 8,5x19" ET40. Dekkene er som nye! Noen små sår rundt om på noen av felgene, men det syns ikke godt når det kommer på bilen 6000,- Sender ikke disse Kan også bytte i andre hjul, men må være 18" eller 19" og innpress på rundt 40-50. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2013 Bredde på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2013 Glemte det ja.. 8.5" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2013 Bytte disse i dine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2013 Nei, ikke av interesse dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2013 oki. kan betale imellom også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2013 Innpresset på dem blir uansett feil for min del:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 9, 2013 Har disse enda om noen vil kjøpe, eller evt har bytteforslag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2013 selger du felgene løst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 21, 2013 bytte i svartlakkerte bbs calito 8x18 et 45?..delte orginalfelger... (illustrasjonsfoto) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 21, 2013 Dekkmerke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 6, 2013 Øyvind: Nei takk, ikke av interesse dessverre Selges kun komplett. Husker ikke dekkmerke nå, men skal få sjekket opp det i morgen. Ikke noe fancy merke siden jeg ikke husker det hvertfall :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 20, 2013 Glemte helt dette, men dekkene er av merket "Lead". Altså ikke det råeste man får på markedet tenker jeg siden jeg aldri har hørt om det før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 12, 2013 hvilken bolt sirkel på touran da`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 13, 2013 hvilken bolt sirkel på touran da`? Touran - og dermed disse felgene - er 5x112, slik tittelen sier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 13, 2014 Solgt disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...