**OBS! AVLYST!**Lokallagstreff Peppes Pizza i Tønsberg, torsdag 1. august kl. 18:30!

Anbefalte innlegg

OBS! AVLYST!

Det var fint lite mulighet/interesse for treffet, så vi avlyser dette. Kommer tilbake med nye treff om ikke lenge! :D

 

 

 

Vi fortsetter med enda et månedstreff på sommerbrygga for nye og gamle medlemmer!

 

Er du tilfeldigvis på ferie i Tønsberg, er du selvfølgelig også velkommen, vi pleier å bli mellom 2 og 12 på disse treffene.

 

Ingen spise eller kjøpeplikt, men særdeles god pris på skummende drikke. Peppes har også knallgode desserter hvis du alt har spist.

 

Håper å se mange! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir vel å se tenker jeg, hvis ikke noe uforutsett dukker opp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å rekke det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har bestilt bord, selvfølgelig? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har bestilt bord, selvfølgelig? :D

Jess!

Vært litt opptatt de siste ukene (derfor jeg ikke fikk laget tråd bl.a.), men fikk ordnet med bordbestillingen i dag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sommerferietid? Kommer det noen flere, tro? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer dessverre ikke i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig nytt: AB er fortsatt ikke til å dra med ut av huset, (snørr&nys) så vi må dessverre også melde avbud! :(

 

Satser hardt på neste treff!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OBS! AVLYST!

Pga. ferie, og flere som ikke kan komme, blir dette treffet avlyst..!

Jeg har bl.a. en motor som skal kjøres på stripa om en uke, og den er fortsatt i relativt mange biter.. : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.