#1 Skrevet Juli 31, 2013 Hei Kan noen hjelpe meg med å finne hvilke audi`er som har den lange versjonen av de nye coil on plug? Jeg har pr nå de som slutter på 115r fra 2t, disse passer forsåvidt på toppdekselet etter litt modifisering, men det skal visstnok finnes en type som er litt lenger og derfor hadde passet perfekt. Kan noen fortelle hvilke biler som har disse lange coilene slik at jeg får handlet inn disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2013 (endret) 07k 905 715 f er lang type 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2013 Hei Kan du samtdig fortelle hvilke biler som bruker denne? Helst en 6 sylindret bil? Skal bestille noen andre coiler enn orginale så kommer ikke langt med org delenr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2013 Eneste jeg kommer på sånn i farta er golf 6 gti. Ble brukt som oppgraderingscoiler til den. Har ikke etka foran meg akkurat nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2013 Hei Fint hvis du kan sjekke, prøvde å slå opp delenr i nettversjonen av etka men intet treff. Har funnet noen jeg tror er riktige; de kommer fra a6 med 3,2ltr v6 motorkode AUK. Stemmer dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2013 TTRS 2,5 RS4 4,2 ellers finner jeg bare 4 cyl. Usikker på om den du fant er lang. Er å mye å velge i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2013 får høre med de om de kan supplere en ekstra til tt rs kitet da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2013 Flere steder i statene de selger separat da. Koster vell rundt 20-25 dollar stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 2, 2013 06E 905 115E passer bra mot både 7a og AAN deksel. Passer i AAN uten modifikasjoner, og i 7a uten gummien bare har disse på min egen. Skal vel også være av dem som gir mest gnist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 2, 2013 06E 905 115E passer bra mot både 7a og AAN deksel. Passer i AAN uten modifikasjoner, og i 7a uten gummien bare har disse på min egen. Skal vel også være av dem som gir mest gnist. Er vell mange forskjellige meninger om hvilken som er best. Men 07K 905 715 F finner du på alle de gromme motorene som ttrs, rs4 v8, gti osv osv. Kan være tilfeldig men Men siden Rui vil ha tak i 6stk er det vell ikke en femmer han skal ha det på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 2, 2013 Oi, såg ikke at det var 6 stk men dem jeg nevnte sitter orginalt på (v10) s8, touareg, cayenne osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 2, 2013 (endret) Jeg har de røde med lang stamme,mener de kommer fra Touareg. Kan finne frem delenr i morra,om nødvendig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 2, 2013 Det er samme som jeg har det da tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 19, 2013 Hei Er 5`er jeg skal ha den på, men kjøper en ekstra i reserve. Har orginale coiler nå, men tenkte å trå til med plasma coiler for å maksimere output. Jeg har nå de som heter 155r som skal være de korte. De passer fint uten gummien, men blir litt i korteste laget, måtte fjerne den "ringen" på toppdekselet og coilen ligger helt inntil deksel. Tror det ville blitt bedre med de lange så man får en viss avstand, men mulig det blir fiel nå som jeg har fjernet ringen og utvidet hullet i toppdeksel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 19, 2013 Kan du ikke bare kjøpe fra 034 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 19, 2013 Har de plasma coiler da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 19, 2013 034 har samme coiler som Jan Aimar kom med delenr på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 24, 2013 ECS tuning har også fine priser på coiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...