#1 Skrevet Juli 31, 2013 Hei! Har ein audi A8 2,8 1997 mod. Det lekker vann inn i den kun når jeg er ute å kjører å svinger litt "hardt"..I høyre svingene blir høyre foten min klissvåt, å i venstre svingene renner det på passasjer siden.. Har funnet ut at det ikke har noe som helst å gjøre med regnet, og heller ikke drenering og ruta..Misstenker det har noe med klimaanlegget å gjøre.. Er det noen som er kjent med dette problemet? Det har kommet mest vann inn nå når det har vært så fine dager og jeg har hatt kulde på AC. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2013 Har du sjekka dreneringsslangen på klimaanlegget ? Den som skal føre kondensvannet fra ac ut og under bil ? Tipper denne har falt av eller lignende Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2013 Skal komme til den om du tar av dekselet rundt midtkonsollen. Har samme problem selv, men har ikke fått tid til å se på det ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...