#1 Skrevet Juli 31, 2013 Trenger litt hjelp til bilen som høres merkeling ut. Bilen høres ut som den ikke går på 4 sylindere. Høy co på EU. Får feil meld. på Oxygen Sensor Control Gjelder en Passat 1.6, 97 mod. Noen forslag på hva jeg skal sjekke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2013 Er det kun det du får på feilmelding eller står det mer feks malfunction, out of range,no signal osv. Høres ut som defekt lambasonde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2013 Får kun det, koden er 00537. Siden bilen går så rart så ville jeg tro det var noe mer en lambdasonde. Ugjevn gange, tenings prob. o.l. men usikker hvor jeg skal starte så trenger hjelp på denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2013 Har du sett på denne siden da? Står litt der hva du kan starte med og sjekke. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00537 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...