9,5x19 et 38 på audi A6 C5

Anbefalte innlegg

sett litt på felger til audi A6 C5 avant quattro. og funnet noen i 9,5x19 ET 38. går det bra?

åssen dekk er å anbefale eventuelt?

 

 

takker for svar.

 

mvh

Steffen M.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er rota grid felger jeg tenkte på. ingen som har bilde av de på audi i 19"? ser stort sett bare 18" på audi og volkswagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sett litt på felger til audi A6 C5 avant quattro. og funnet noen i 9,5x19 ET 38. går det bra?

åssen dekk er å anbefale eventuelt? takker for svar.

mvh

Steffen M.

 

Det stikker vel utenfor foran og kanskje bak, dvs krever valsing av forskjermer for å ikke subbe. Ville nøyet meg med 9 tom rund baut, evt 8,5 foran og 9,5 bak. 225/35 eller 235/35 er vel tingen angående dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører med Et45 og 8,5" på min. Har 13mm spacer forran og 17mm bak (har hatt 20mm bak). Dette subber sjeldent hos meg selv med senk.

Men du hvis du skal ha ET38 så er felgene dine 7mm lengre ut fra senter. Men grunnet 1" bredere så vil de bygge ca 13mm mer begge veier.

Med mine felger uten spacer var jeg veldig nærme på innsiden.

Hvis jeg regner rett så vil felgene dine stikke 7mm lengre ut forran enn mine, dette kommer til å bli subbing med mindre du kjører mye dekkstrekk eller høyere bil. Bak vil du få felgene ca kant i kant med skjermen og ikke noe problem med subbing. Regner jeg rett vil du altså få samme som meg bak. Men problemer vil du nok få fremme. I værste fall vil felgene ta i på innsiden siden dine kommer til å bygge 6mm mere inn enn mine gjør uten spacer.

Legger ved et bilde av mine ET45 8,5" uten spacer på innsiden, dine vil altså bygge 6mm lengre inn enn de gjør på bildet.

IMAG0152.jpg

 

Oppsummert så vil de passe fint bak med 9,5" og ET38. Men du skulle hatt 9" og ET38 forran.

IMAG0151.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.