#1 Skrevet August 1, 2013 (endret) Hei! Jeg har en 2009 modell Audi A4, hvor det høyre frontlyser driver og kødder. Når jeg startet bilen kan den fungere, men etter litt tid (alt etter hva den føler for), så kutter den ut. Dette kan være både pære og/eller tenner etter hva jeg har klart å komme meg frem til. Originalt koster jo dette mellom 1500,- og 2000,- for bare pæra, og tilsvarende for tenneren ut i fra det jeg har klart å finne ut av priser. Har snakket med bildeler.no og siden det er D3S pærer på denne bilen originalt, så kan ikek de hjelpe meg med pærer eller tenner. Er det noen som vet om hvor jeg ellers kan sjekke om de har de delene jeg trenger, og helst billigere enn originalt. Setter pris på alle tilbakemeldinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2013 Jeg fikk kjøpt pærene på autolights.no i går. Når gjenstår det bare jobben med å bytte disse. Og da kommer mitt spørsmål, er det noen som vet om dette er en ok jobb? Klarer jeg det med lykta slik som den er nå, eller må jeg skru ut lykta, av med fanger og slike ting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...