#1 Skrevet August 1, 2013 Er det noen grei måte og hente ut ekstra hester av en 170hk 2.4 v6? Funderer på og kjøpe en slik, men synes kanskje 170hk er litt knapt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2013 Er vel ingen enkle måter og hente ut hester av disse på. Det som gir best resultat er vel å sette på kompressor. Vet det finnes kit som er bolt on til 2,8 literen. Noe usikker på om dette passer til 2,4... Uansett så er det ingen billige måter og få ekstra hester. Bruker mye bensin gjør den og. Jeg hadde heller gått for 1,8T i denne bilen (har selv hatt begge deler). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2013 Jeg har en med 1,8T fra før, men den bruker jo litern den og, så så stor forskjell kan det vel ikke bli... kompressor hørtes noe dyrere ut enn det smaker, selv om det hadde vært fett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2013 Ville mye heller holdt meg til den bilen du har nå og heller legge litt penger i trim der Sugetrim er kostbart ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2013 Spørs hvilken modell du har, men de første 2.4 i A6 ble merkbart bedre med chip. Dette er den eneste sugemotoren jeg har merket at chip virker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...