#1 Skrevet August 1, 2013 Da har jeg fått problem med bakrutespyleren på Touranen. Spylerdysa som normalt skal stå rett opp følger med når viskeren kjøres. Mange vil nok si: Fjern hele greia - problem løst. Jeg er derimot så "gammeldags" at jeg liker å ha denne bakruteviskeren, slik at jeg kan gjennopprette sikt bakover i påkomne tilfelle. Jeg vet at det fantes (finnes?) rep. sett til andre VW-modeller, men nå lurer jeg på om noen vet om det finnes til Touran også? Hvis noen har fjernet hele pussermotoren på sin Touran og kunne tenke å selge den, så kan det være et alternativ. Tips mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2013 Mange vil nok si: Fjern hele greia - problem løst. Jeg er derimot så "gammeldags" at jeg liker å ha denne bakruteviskeren, slik at jeg kan gjennopprette sikt bakover i påkomne tilfelle. AMEN ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2013 Har funnet delenummer til et rep. sett som virker å være ganske universelt på flere VAG-modeller: 8L0 998 711 Noen som vet/kan bekrefte at dette også passer min bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2013 Kjøpte mitt sett på Møkkonomen til Golf4, var mye rimeligere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2013 Den lokale VW delepusheren har sagt at det nevnte rep. settet ikke passer til min bil, og at det heller ikke finnes rep. sett til min bil. Men, de har bare dysa på lager til den svumlende sum av kr. 88,- ink rabatt og mva, så da ordner det seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2013 Gleden ble kortvarig. De hadde riktignok dysa på lager, men det er kun den ytre plastdysa. Jeg trenger røret (kobber eller messing?) som går gjennom akslingen til viskermotoren, og denne er IKKE å få som reservedel. Jeg må bytte hele motoren til den nette sum av kr. 1646,. Det skjer ikke. Her må det finnes rimeligere løsninger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2013 ebay? F.eks. http://www.ebay.de/itm/VW-Touran-1To955711C-Heckscheibenwischermotor-/330978989601?pt=DE_Autoteile&hash=item4d0fe29621 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 5, 2013 Du må nok bare bytte motoren du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 5, 2013 Du må nok bare bytte motoren du Vet du noe jeg ikke vet, Jan Aimar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 5, 2013 Ikke noe mere enn at det bare var de gamle bilene du fikk/får rep.sett til Du kan jo høre med Oemparts i de sin firmatråd om hva prisen på viskermotor er der ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 6, 2013 Her må det vel være en sjanse for treff? http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=43068634 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 6, 2013 Her må det vel være en sjanse for treff? http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=43068634 Venter på svar derfra! Prata med ham i går. Han skulle sjekke og ringe meg tilbake senere på kvelden. Hørte ikke noe. Har purra per mld i dag. Venter fortsatt på svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...