#1 Skrevet August 1, 2013 (endret) Jeg har byttet seter i min a8 4e,fra vanlige el styrt seter til s8 seter med masasje og ventilasjon. Har byttet klima med bryter for ventilasjon i setene. Alle innstillinger funker som regulering,masasje og memo. Problemet er at setevarmer å viftene ikke virker i begge setene. Var på møller å prøvde kode klimaet,men de klarte ikke å finne rett kode å legge inn. Er det noen som kan lese ut klima kode av en a8 med ventilerte seter,masasje,memo,klima panel bak,el justering og varme i baksete? Håper noen der ute som kan hjelpe meg:) . . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2013 Muli æ begir mæ ut på dypt vann her no Kim, men fainj nå på nætte her som kanskje hjølpe Du kainj no sjå: http://www.audi-resource.com/ecu08.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2013 Hei Magnus:) Stemmer dette,har prøvd å kode:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2013 Har noe problem å tyde skjemaet for codingen på linken,er listet flere 0 og 1 i div felt. Hvordan setter man sammen en fulstendig code? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2013 Da var feilen funnet:) Manglet strømm i stikket til varmeseter og venilasjon i setene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...