Tips til nye dekk og felger

Anbefalte innlegg

Hei ja

 

Nei nå synes jeg tiden er moden for nye dekk og felger. Har dere noen tips hva slags felger som går godt sammen med A4 B8?

 

Er Vossen bra greier? Her er forøvrig bilen min som ble kjøpt i april i år:

 

Audi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til klubben og gratulerer med kjempefin A4 :)

Lag gjerne en egen tråd på bilen din under Audi/Min Audi, så får vi fulgt utviklingen ;)

 

Vossen er meget god kvalitet og et sikkert kjøp. Er flere som forhandler det her inne.

Bilen din ville kledd et sett Vossen (gjerne V3 eller V5) meget godt, men gå da for minimum 9x19, da disse felgene behøver dybde (concave) :)

Med tanke på bilens farge ville jeg valgt sølv, alternativt antrasit/gunmetal farge på felger.

 

Snakk med f.eks. Runar Kopperud her inne om anbefalt ET, dekktype, felgbredde, etc. Han er en av fler her inne som kan dette med felger og dekk.

 

Lykke til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei ja

 

Nei nå synes jeg tiden er moden for nye dekk og felger. Har dere noen tips hva slags felger som går godt sammen med A4 B8?

 

Er Vossen bra greier? Her er forøvrig bilen min som ble kjøpt i april i år:

 

[ATTACH=CONFIG]202434[/ATTACH]

 

Det er så mye å velge mellom, så skal ikke gi meg inn på det, men av størrelse ville jeg gått for 20 tom siden det er såpass med plass på disse. F.eks 9x20 ET40 med 255/30 dekk er en fin miks av kjørbart og fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du ha Vossen så sliter du litt med 20" om du ønsker concave som skal gå innenfor så ville jeg valgt 10x19 CV1 :) noe som blir veldig fint på denne bilen syns jeg :)

 

om du ønsker pris på dette så send meg gjerne en mail på salg@dekk4.no :)

 

eller så er det mange som kjører f.eks RS6 2 eller Rotor design med 9x20 ET35 eller 45 :) 35 er bittelitt utenfor men ser meget bra ut! skal du ha 19 så ville jeg valg ET35 :) bare å sende mail eller pm om du lurer på noe til B8 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lager ikke Vossen i 10x19? :( 20" blir kanskje litt mye ja... Jeg som hadde forelska meg i CV5 :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig mange fine felger der ute og smaken så forskjellig og ikke minst prisen , men har du sett på stancewheels.com jeg liker spesielt godt evolution

kan bestilles fra England og Sverige vet jeg :) jeg var nære på og handle hos dem før jeg gikk for bbs lykke til med felg valg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lager ikke Vossen i 10x19? :( 20" blir kanskje litt mye ja... Jeg som hadde forelska meg i CV5 :(

 

Hvis du skal ha 10x19 rund baut, så må også bilen senkes MYE, såpass langt utstikkende hjul ser ikke bra ut med glippe i skjermen som man får med senkefjærer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.