#1 Skrevet August 2, 2013 Hei, jeg har litt problemer med venstre hovedlykt på min 97mod A8, den lyser når jeg starter, men kommer bort etter en stund. slår jeg av og på lysene virker den igjen. det varierer hvor lenge den virker, noen ganger virker den i flere dager, og noen ganger kommer den bort flere ganger daglig. hva kan dette skyldes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2013 Det er sannsynligvis ballasten som må skiftes ut. Du kan forsøke å bytte plass på pærene (bytte venstre mot høyre) og se om problemet flytter seg, men jeg tviler på at det blir noen forandring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2013 Jeg tipper pæra. Min a8 var slik. Byttet begge pærene, alt ble bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2013 takker for svar, skal prøve dette i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...