trenger hjelp til senkefjærer til audi c4 s6 avant.

Anbefalte innlegg

hei sliter med og finne h&r sitt 60/40 senkefjærer . finner kun til 2.6 å 2.8.. skal kjøpe bilstein b8 støtdempere så tenkte å bare kjøpe fjærene å montere på orginalt så spare til b8 settet! håper noen vet hvor jeg får tak i fjærerene. 40/40 blir hengerumpe:/: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei sliter med og finne h&r sitt 60/40 senkefjærer . finner kun til 2.6 å 2.8.. skal kjøpe bilstein b8 støtdempere så tenkte å bare kjøpe fjærene å montere på orginalt så spare til b8 settet! håper noen vet hvor jeg får tak i fjærerene. 40/40 blir hengerumpe:/: bh :

 

Så lenge fjærene har godkjenning på over 169 kW, og til avant, så er det jo greit.

Tror ikke H&R har 60/40 kit til C4. Lowtech og AP er vel de som senger mer enn de andre på C4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supersport har 60/40 senk til C4. Men ikkje så behagelig å køyre som H&R såklart. Har hatt begge på min gamle S4 i kombinasjon med Bilstein B8 Sprint dempere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde Eibach sine senkefjærer på S6en jeg hadde, og det ble ikke hengerumpe med de. Men de senker ikke mer enn 30 eller 35 mm, så det blir kanskje litt lite? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe har sett h&r kit 60/40 at folk har kjørt me disse å ser blo fet ut! 40/40 holder sikkert det. men redd for den hengerumpa:/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare sånn til info: 29997-1 som du linker til er til

Capture.JPG

 

Den du skal ha er vel 29997-3 (Disse er til Audi S6(C4) Turbo Quattro Avant, 230HK..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

straks 100 euro dyerere ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs jo hvor lavt du vil ha det. Jeg har 35/30 Eibach nå, hengerumpe er ikke et problem.

Eibach er kvalitet tvers i gjennom, og Aron over her ordner deg sikkert bra pris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm helst mere enn 35/30 . gjerne 40/40 eller 60/40;) ja spent hva aron kan fikse!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

60/40 ser mye bedre ut en 40/40 :P Så om du har muligheten for det, så go for it :)

IMG_9577sladdet.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ha 60/40 blir bøs front ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.