#1 Skrevet August 4, 2013 (endret) Felgene er i OK stand, noen små bruksmerker men ikke noe ille, SE bilder. 7,5x17" MED 225.45.17" sommerdekk. Godt med mønster igjen. (liten Bulk i dekk, høyre forhjul. IKKE merkbart) Usikker på ET, men målte sånn ca frem til ET 43-45 Ish.. (målte på bil) 2500,- EVt byttes i 8,5x19" ET45 + mellomlegg fra min side. Flere bilder kan sendes på mail. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2013 Med sommer eller vinterdekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2013 (endret) EDIT er gjort. Takk Er Sommerdekk. Kan evt fraktes til Drammen, da jeg jobber der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2013 Er disse solgt? Hvh Jon Olav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2013 Er disse solgt? Hvh Jon Olav Nei, står fortsatt på bil Funnet kviteringen fra de var Nye. ET45 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2013 Er de uten kast og litt mønster igjen på dekka, tar jeg de. shoot back på PM med tidspunkt når jeg kan komme å se på de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...