#1 Skrevet August 4, 2013 (endret) Sliter med at jeg ikke får ut tankarmaturet i min s2!! Noen som kan forklare meg hvordan det gjøres?? Skal montere 040 pumpe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2013 Sliter med at jeg ikke får ut tankarmaturet i min s2!! Noen som kan forklare meg hvordan det gjøres?? Skal montere 040 pumpe.. Noen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2013 Pumpeholderen? Er ikke dette denne typen hvor du må vri den ringen for å løsne holderen? Bilde beskriver nok mye hvis du får tatt et 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2013 Har du først fått av lokket oppe, er det bare å vri "ringen" rundt armaturet en 1/8 omdreining til siden. Egentlig finnes det et spesialverktøy til dette, men det går med hånda og litt bannskap. Når den løsner, er det bare å dra pumpeholderen opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2013 Fikk det til etter mye slit og banning ja! Var bare redd for å ødelegge den, så turte ikke ta i så mye.. Men den løsnet til slutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...