#1 Skrevet August 4, 2013 (endret) Mørk blå S4 B5 pre facelift. Ingen rust på deler eller bulker. Skjermer foran: 400 stk Panser: 800 Dørblader: 800 stk (h.bak solgt) Dør innmat m speil og el vindu: 800stk Bakluke: 600 Org xenonlykter: 400 stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2013 har du lakk kode på delene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2013 Nei dessverre. Selve karosseriet e nok blitt til spiker for lengst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2013 Vil lyktene passe på en pre face a4 quattro? Øvrig stand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2013 Ja er make lykter. Skal ta en titt på de i morgen. Var helt fine når jeg la de bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2013 Stasj eller sedan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2013 Stasjonsvogn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 7, 2013 Pris på frontlykter? Disse er vel orginalt med xenon i nærlys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 7, 2013 Org xenonlykter: 400 stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 7, 2013 Hvis du kan sende så byr jeg 1000 for begge lykter og frakt. Følger ballasten til xenon med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 7, 2013 Ja ballasten henger under lykten. Skal finne de frem og teste de idag så gir jeg deg en lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 7, 2013 Strålende. Kan godt forhåndsbetale om du vil det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...