#1 Skrevet August 4, 2013 hei! har en nær slekting som lever av og slikke sol på gran canaria!(derav hastigheten) Han har et problem med sin Audi TTS og hadde håpet på og kanskje få noen svar herifra!: Jeg har en 2009 Audi tts med nye 20" felg med 235x30 dekk. Km stand 108 000. Har problemer med risting på ratt og i bil i hastighet mellom 115-140 km/t. ( Hadde det samme problemet med de gamle felgene og dekk.) Noen ganger er den helt perfekt i denne hastigheten, andre ganger helt jævelig. Det rister noen ganger ofte litt mer i svinger, enn rett frem i denne hastigheten. Syntes også det kommer en ulyd når jeg kjører sakte på ruglete asfalt, merker også litt slark/ risting i rattet. Har naturligvis sjekket spissinga, og avbalansert felgene, og sjekket om dekka er runde. Kan noen fortelle meg hvordan jg skal finne feilen uten å bruke en mill på merkeverksted? er det noen kjente feil dere vet av? som kan forårsake dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2013 Har han husket eventuelle sentreringsringer? Sjekket hjullagre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...