#1 Skrevet August 4, 2013 (endret) Bahnbrenner FPR adapter 300kr solgt 2 x g60 innsug 300kr pr stk 2 x g60 gasspjeld 1solgt 1 komplett og ett uten stag og brytere 250 og 200kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2013 2 x digifant 1 hjerner fra g60. 1000kr pr stk Speedometer passat 2.0. bud Speedometer golf2 1.8 ce2 250kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2013 Tar gjerne det komplette gasspjeldet,om det er i god stand.Send PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2013 Det skal være i god stand ja. Sender pm når jeg er ferdig på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2013 (endret) 1 gasspjeld og rotrex solgt. Bump for resten. Andre ting jeg har funnet. R32 sideskjørt i glassfiber (god kvalitet) til 2dørs golf 4 40L fuelcell i plast Slitt skinnratt og airbag til seat toledo (likt ratt og airbag som mk4 og passat men seat logo) kan nok farges opp igjen Blå oljecatch tank på ca 1.5L ca 1" inn og ut 4 x 17" rial viper 5x100 Gi bud Sort elektrisk skinn interiør fra toledo. Passer golf4 og bora pigtail ledningsnett hbo 6000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2013 Bilde av fuelcell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2013 kan ordne det skal sjekke om den faktisk er 40L å ble litt usikker etter jeg posta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 1, 2013 har også en highflow manifold til 1.8T fra 034motorsport kom jeg på bud over 1000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 15, 2013 Bumpetitten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 11, 2013 bumpetitten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 29, 2013 Bilder og tilstand på Toledo-interiøret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 29, 2013 Fint i formen og ikke veldig slitt. Kan få tatt bilder men ikke akkurat nå da de ligger lengst inne i boden og jeg har unga alene i dag hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 30, 2013 Skrev her i stad at jeg hadde sendt deg PM, men den posten hang ikke ? hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 30, 2013 fikk opp varsel på både PM og forrige innlegg jeg haster det så jeg skal sende eller skal jeg bare kaste den i bilen til jeg skal til lillehammer igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 30, 2013 er du i byen ofte a? ikke no hast for meg. tenkte å tilby meg å ta turen til stavsjø å hente den jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 4, 2014 Ble litt trangt og mørkt så veldig mye blitz. Tror dette er brukbart å farge opp igjen for å få strøkne stoler. Baksetene er veldig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...