#1 Skrevet August 4, 2013 Her kommer bilder jeg tok fra treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2013 Fler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2013 Og fler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2013 Vi kjører på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2013 Snart alle... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2013 Det var bildene jeg hadde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2013 Kom et par til etter vi dro jo ikke ofte det er så mange nye på lokalagstreff;) var jo bare 2 stk av oss som har vert der tidligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 4, 2013 Kom et par til etter vi dro jo ikke ofte det er så mange nye på lokalagstreff;) var jo bare 2 stk av oss som har vert der tidligere Ble jo først bestemt at det skulle være kl 19.00 Var nok ikke alle som fikk med seg at det ble tidligere, så det kom fler etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 5, 2013 Veldig bra oppmøte i går ser jeg! Lenge siden det har vært så mange på treff hadde kommet selv hadde jeg hatt bil, men neste gang er jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 5, 2013 Er vel snakk om at vi skal prøve å få til hver søndag framover:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 5, 2013 Må si meg enig med Kristian, hver søndag blir vel litt tett igjen, hva med å heller starte med annenhver? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 5, 2013 ja kan vi gjøre:) blir vel som dere sier litt ambisiøst med hver søndag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...