#1 Skrevet August 5, 2013 (endret) 330mm bremsekit foran til A4 B5. Orange calippere. Lite brukt så mye belegg og skiver igjen. calippere, braketter, skruer, skiver og bremseslanger. Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2013 Vet du om de passer min A6, 2000 mod 1,8tq? Er de 6 stempla? Noen erfaring med disse på pkk? Er det tüv papirer på de? Mange spørsmål, men jeg er interessert:) Jeg er nok rimelig sikker på at jeg får mangel på mine originale frambremser nå og da frister det veldig med noe større.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2013 8 stemplet. Ser på nett at A4 og A6 har samme skiver foran så da passer det overens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2013 8 stemplet.Ser på nett at A4 og A6 har samme skiver foran så da passer det overens. Fikk du sms'en min? Da kjøper jeg det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2013 Fikk ikke sms. Sender deg en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2013 hvor store felger går det på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...