#1 Skrevet August 5, 2013 (endret) som tittel - altså 5-100 og bredde bør ikke overstige 8,5" 97 55 39 49 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2013 Er dette noe som kan være av interesse? http://forum.vacn.no/showthread.php?250965-17-quot-Mallory-for-Polo-6R Har også en ny original VW Tilbehør baklukespoiler til Polo 6R liggende. (Lakkert candyhvit) som selges billig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2013 Av interesse er det, men jeg synes det er en stiv pris selv om de er originale. Bakrutespoiler er dessverre uaktuelt da jeg har bluemotion med dertil "styling" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2013 Ok. De går i alle fall for 5000,- om noen henter dem raskt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2013 smertegrensa for et sett jeg liker går på 7k ink dekk, men i utgangspunktet sikter jeg inn på greie bruksfelger med dekk til en rimelig penge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2013 Mulig jeg kan få ordnet ett sett med dekk, og at totalen kan havne rundt 7000,- Da må du evt få montert på dekkene selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...