#1 Skrevet August 5, 2013 Hei har et lite problem med min audi. det kommer strøm inn på coilen men ikke lenger. Noen som har noen gode forslag på hva som kan vere feil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2013 coilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2013 Den er ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2013 Da er det nok signalet som skal gi gnist fra coilen. Fordeleren feks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2014 Nå har jeg byttet coil og fordeler å halgjiverene. Å ennå har jeg ikke gnist? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2014 Prøv å feilsøk før du bytter deler du Sjekk feks hvor signalet om til coilen stopper opp henn. Veldig enkelt måte å sjekke om du har signal når du vet at coilen er ny er å ta av ledningen som går fra coilen til fordeleren, holde den noen mm fra karosseriet, få noen til å vri om tenninga (pass fingra fra tupp på ledningen) og se om det kommer gnist. ingen gnist? Sjekk signalt gnist? Sjekk hvor den stopper henn i systemet og evt styrken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 19, 2014 Takk skal du ha Morten 👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...