#1 Skrevet August 5, 2013 (endret) Ønsker å kjøpe en 2xS-line 1.9tdi quattro b6 a4. 47249400 ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2013 STCC edition ble vel bare solgt nye i Sverige? Er vel neppe en slik du mener 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2013 Menete disse dobbel s-line het STCC pga s-line styling pakke jeg.. Er en sånn typ e jeg er ute etter hvertfall ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2013 Disse blir vel bare kalt 2xS-line har jeg sett.. Du kan se i tråden min om den er int.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2013 Disse blir vel bare kalt 2xS-line har jeg sett.. Du kan se i tråden min om den er int.. Ja okei, har sett folk kalte den pakka for det i noe annonser.. :-) Da blir det 2xs-line:-)) Så fin ut den bilen;-) Kan du gi meg litt mere info om bilen Er så mye å lese i tråden din:-) Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...