audi s4 b5 svart recaro skinn selges..

Anbefalte innlegg

hei...

jeg har et komplett svart recaro skinn intriør ifra audi s4 b5 avant som er veldig strøkent etter og vært hos brynilsen autospa behandlig og oppfarging...

jeg har:

2 stk el fram seter

4 stk dørpanel

komplett baksete

mittarmlene

pris:12000kr

ring vis du lurer på noe:)

tlf:91128586

rs4seat1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris? Noen som vet om det kan passe i sedan?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på det samme om dette passer sedan?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei morten, hva av elektrisk har framstolene, varme, el-justering osv. Og har du noen bilder av interiøret før behandling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Framme er bolt on i sedan, bak må det lages nye fester til låsinga til ryggen. Vet flere som har gjort det, så har du et sveiseapparat og en liten dose kreativitet er ikke det noe problem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei...det er el rygg,korsrygg og sitteputte...og varme såklart...har ikke bilde av det før behandling men det var rimlig strøkent før jeg sende det på behandling...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Framme er bolt on i sedan, bak må det lages nye fester til låsinga til ryggen. Vet flere som har gjort det, så har du et sveiseapparat og en liten dose kreativitet er ikke det noe problem :)

Tillater mg å komme med et innspill her som jeg mener KAN være av nytte/interesse.

Jeg hadde en Golf 3 variant som hadde dårlige seter. Var heldig å fikk stoler fra en Vento fra en her i klubben. Fremme passet det (selvfølgelig) rett i. Bak ble det trøbbel med innfestingen av ryggen, passet ikke over. Det jeg gjorde var å plukke ned begge ryggene (den som stod i bilen originalt og ryggen fra Vento'n). Tok deretter stål-delen fra Golfen og trakk på skum-gummi og trekk fra Ventoen. Dette passet 100% (inkl armlene, var fester klar til dette). Så da passet jo også komplett rygg rett inn i bilen.

Som sagt, det er bare et tips om at dette KAN være mulig å gjøre.

PS. Jeg hadde en liten dose kreativitet, men manglet sveiseapparat. :P:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.