#1 Skrevet August 6, 2013 Hello! Jeg har en nesten helt strøken 97' A4 1,8t, som jeg vil prosjektere litt med. En kompis ringte meg å sa han hadde komplett drivverk, med motor, dempere og bremser til en 97' A4 1,8TQ som jeg skulle få for en slikk og ingenting. Hvor mye arbeid må til for å få gjort dette? Og er det mer jeg trenger? Er ramma klar til Quattro? Og hvordan blir dette med ABS? Er dette noe man får godkjent? På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2013 Dette er vel tatt opp mange ganger på forumet. Søk litt rundt emnet. Men dette lar seg bare ikke gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2013 Du trenger rumpa på en quattro bil som du sveiser sammen med halve bilen din så egentlig bare å glemme ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2013 Okei, takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2013 Du får invistere i et B6 karresori, der kan du klaske opp understell osv til man har en quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...