Noen som vet hvor jeg får tak i 17" slicks

Anbefalte innlegg

Hei. Har en Golf IV 1.8 T som jeg har kjørt med på diverse treff og turer til Nurburgring Tyskland. Ser at gateslicks eller slicks er noe det er på tide å investere i. Lurer derfor på om noen vet hvor jeg kan få tak i 17" dekk til en ok pris.

 

Hørte på treff på Våler at det kanskje var mulig å få kjøpt dette brukt også.

 

Forslag??

 

RS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tempe dekk har vel noe slik, mener de har en tråd her på forumet. Etter en kjapp Google

Ser det ut som det er Federal gateslicks de selger. Litt avhengig av dim, men de ligger på ca 1100 og oppover for 17"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok Takk for svar. RS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Federal RSR 215/40-17 på min mk3 VR6 Turbo. Veldig fornøyd med dem. LSD diffrensial er noe jeg ville lagt penger i hadde jeg vært deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ikke 225/35-17 RSR hos Dekkonline..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skrivefeil, mente 45, men jeg ser de har steget i pris nå er ikke mange mnd siden de var mye billigere der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håpet du sa 225/35-17... Hadde vært fett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://Www.norsk-rally.no

Der er det flere som selger litt brukte slicks til en ok penge i rally-miljøet. Jeg solgte nettopp 10 gamle 17" slicks i diverse utførelser til en rallysjåfør her i nærheten, så det var jo litt synd....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Federal på min coupe, gateslicks. Sitter bedre enn vanlige dekk, men R888 er nok hakket vassere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://Www.norsk-rally.no

Der er det flere som selger litt brukte slicks til en ok penge i rally-miljøet. Jeg solgte nettopp 10 gamle 17" slicks i diverse utførelser til en rallysjåfør her i nærheten, så det var jo litt synd....

 

Har tilgang på noen av disse, send evt. IM på type/dimensjoner som ønskes. Må hentes på Sørlandet, men jeg skal østover fredag kveld og kan ta noen med da. Disse dekkene er alle brukte, noen mye andre mindre, men greier fint flere mil. Går nok billig....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.