Hvor får jeg tak i dette?? Hjeelp!

Anbefalte innlegg

Hei! Var uheldig og kjørte i noe og da knakk hele motorfeste fra motoren av, har lagt ved et bilde for og ilustrere hva jeg mener, er det noen som evt har den liggende? ser du kan skru av 2 skruer på siden og 2 forann så er det en slags "plate" som er 90grader der motorfestet festes!

Om noen vet hvor jeg får tak i sånne eller om noen har så si i fra da det haster og få bilen på veien!

Takker for alle svar! :)

Mvh Kim

IMG_3593.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer den første der bolt on?:o eller alle? Ser og de selfølgelig ikke sender til norge :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, som regel ved forespørsel, så sender de. Nettopp kjøpt sånt motorfeste til 200 20v selv, også hvor det sto sender ikke til Norge. Etter en mail til selgeren, så kunne han det. :)

Du skal ha (iflg etkaen) 4A0 199 343 uten bokstav bak (92mod S4)! Den åttende delen nedover på siden der, skal nok passe din bil (iflg delenummer jeg fant på etkaen). Står også "Audi 100 S4 C4 2.2T". :)

Hvis du skrur av den gamle å tar bilde av den å legger ut her, så ser man kanskje litt lettere om de passer fra ebay. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, som du ser øverst på bilde så er min knust! Jeg skal ha til AAN motor som sitter i en audi s2 stv.. s4en er solgt skal endre det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.