Sensommergrillings på ranchen 17. august!

Anbefalte innlegg

AB&BE inviterer herved lokallaget til grillings en forhåpentligvis fin sensommerkveld på terrassen på Fossan!

 

2012_17262_zps8c50d4c2.jpg

 

Grillen er varm fra kl. 18.

Ta med det du måtte like å hive på grillen og noe godt drikke ved siden av.

Vi holder tilbehør og salater.

Ta gjerne med samboer/kjæreste/kompis!

Vi dekker på ute, ta med varme klær.

 

Litt værforbehold, følg med i tråden dersom det er noe som helst tvil! :P

 

Skriv i tråden dersom du tror eller vet at du kommer så vi kan beregne sitteplasser og slikt!

 

Det er fine områder med mulighet for photoshoot i solnedgangen rundt om, så husk å vaske bilen!

 

Adresse: Bispeveien 1181, Revetal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempetiltak! Selvsagt kommer jeg!

Stort raskere RSVP tror jeg ikke det er mulig å få til egentlig.. :D

 

Usikker om det blir med 2hundre'n men jeg skal ihvertfall dukke opp.

Skulle det bli for kaldt så er det vel bare å slenge seg opp i shpaabadet..? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på å komme, kommer med mer sikkert svar når det nærmer seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grillings....klart jeg kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hello rancheros...

Dette høres hyggelig ut.

Skal putte det inn i kalenderen, også får vi se når vi nærmere oss helgen.

Kommer med en ny oppdatering når jeg vet om vi kommer eller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hello rancheros...

Dette høres hyggelig ut.

Skal putte det inn i kalenderen, også får vi se når vi nærmere oss helgen.

Kommer med en ny oppdatering når jeg vet om vi kommer eller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hello rancheros...

Dette høres hyggelig ut.

Skal putte det inn i kalenderen, også får vi se når vi nærmere oss helgen.

Kommer med en ny oppdatering når jeg vet om vi kommer eller ikke.

 

Déjà vu...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, og dere har jo like relevante titler også!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres stas ut! Skal i 30-årslag dagen før, så jeg må nesten se an overskuddet på lørdagen :P Så en kanskje herfra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer. Jeanette har med seg ei venninne så vi blir tre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatering fra min side - tar en tur bort :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som trenger det til f.eks. treffet på Rudskogen, har jeg masse jubileumsmerker og nøkkelhanker/pussekluter igjen. Gratis til medlemmene, selvfølgelig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapt referat med litt bilder:

Fruen og undertegnede fikk shinet hagen i uka før det store regnet fredag, så det var stort sett greit da lørdagen kom. Arbeidet da bestod i å sette opp ekstra paviljong, finne stoler og bord. AB lagde også salat og dekket bord og slik, mens jeg slapp unna med litt rengjøring av grillen.

1ranchen_zps7450b4a3.jpg

 

Litt før 18 begynte det å komme folk, og vi ble ganske raskt 9 glade medlemmer rundt bordene.

2ankomst_zpsb9da1cd4.jpg

3biler1_zps00ad882f.jpg

4biler2_zpsa92b52cb.jpg

5boble_zpsd7fc7e0b.jpg

 

Sjefen fikk forsinket bursdagsgave! Som Simpsons-fan og fersk øldrikker er ikke Duff feil! :P

6heldiggris_zps36073fab.jpg

 

- - - Updated - - -

 

I anledning Det Store Jubileet serverte vi en hjemmelaget quiz som forrett, selv om Cato helst ville ha mat med en gang. ;)

Vi spurte bla. følgende spørsmål:

- VW har laget maaange biler. Men hvor mange bobler (originalen) ble totalt laget før produksjonen sluttet i 2003 etter 65 år?

Den ene gruppen var et stykke unna, men Jan Ivar hadde faktisk det eksakte tallet i hodet, som var 21,529,464 stk!

Vi lurte også på når Vestfold lokallag ble grunnlagt, og selv visste vi ikke det eksakte svaret, men vi ble til slutt relativt enige i at det var rundt 2001.

Alle visste at 'Thomas' er navnet som flest lokallagsledere har hatt, men de var langt unna de anslåtte 210-220 vi bør være i Vestfold lokallag basert på lista jeg fikk for en god stund siden. (endel av disse hører naturligvis nok til Drammen, men dette var basert på postnummer så det er ikke så lett å vite helt nøyaktig.)

På spørsmål om hva Audi Fleet Shuttle Quattro er for noe, ble det gjettet alt annet enn at det er en virtuell bil designet til Ender's Game-filmen, men heldigvis visste begge lagene at Porsche stiller til dyst i LeMans 24-timers neste år i konkurranse med 'storebror' Audi!

Veldig bra innsats, hvor laget til Kristian, Dag, Heine Og Jeanette stakk av med seieren et knepent poeng foran jumbolaget. (4-3) Premien, en pose Biler ble broderlig delt mellom alle på festen.

7telt1_zps6f28bc80.jpg8telt2_zps27853b35.jpg9telt4_zpsd40f22ad.jpg10quiz_zpsebc2d4ad.jpg11telt3_zps22344045.jpg12vinnerlaget_zps99c74ff8.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grillingen tok til, og de fleste så etter hvert mette og fornøyde ut. Noen måtte avgårde til andre avtaler, og etter hvert kom Dags Liv og Henrik, og de siste gjestene reiste vel i 23-tiden. (Dessverre ble det ikke tatt bilder under selve grillingen, men til tider var ilden så sterk og røyken såpass tett at det var vanskelig å finne frem til riktig kjøttbit..)

Audi-flagget ble firt, og det aller meste ble ryddet i hus før det så smått begynte å regne litt.

14rydde_zps54885ab3.jpg

 

 

Alt i alt var vi utrolig heldige med været, og det ble en flott kveld inneklemt mellom to skikkelige uvær! Man får vel kanskje som fortjent? ;)

13kveld_zps1201309d.jpg

 

Tusen takk til alle som tok turen og delte lørdagskvelden med oss, håper dere hadde en hyggelig kveld!

 

Hilsen Anne-Brit og Bjørn Eirik (ref.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en kjempebra initiativ og for meg kunne ikke jeg vært noe annet sted som var bedre den kvelden. Takker for gjestfriheten, bevertningen, stol jeg ødela og rotet jeg forla ifra meg i den svimete tåka jeg stadig er i.

 

Alltid hyggelig å være med gjengen :)

 

 

 

 

Erhm, er det har man skal leke proff å gi terningkast?

Må bli no sånt da... :D

 

21210_512578095472545_1128178561_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

21210_512578095472545_1128178561_n.jpg

 

Jøsses, har du klippet deg BE? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, og jeg har bare seks på hjernen.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for bra initiavtiv! :) dere er noen ildsjeler klubben må ta vare på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelig "treff" :-)

Kjedelig jeg måtte dra så tidlig, men sånn kan det gå til tider..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.