#1 Skrevet August 7, 2013 Noen som har 2 stk blanke rammer rundt us hovedlykter ?? Vet det er flere biler som har samme lykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2013 Ingen som har ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2013 Skal sjekke om jeg har to til overs. Hvor mye byr du i tilfelle ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2013 400 da, er reklamasjon på den lykta jeg kjøpte av deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2013 Var det noe galt med disse rammene på den lykta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 20, 2013 Festene knakk, men husker ikke om det var den jeg fikk av deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...