Anbefalte innlegg

Selger da min kjære Mk2 da jeg ønsker meg Quattro bil til vinteren igjen :o

58a1.jpg

Golf front, komplett med nye lykter med kryss.

Nye sota bak lykter

Svarte hjulbue lister

rødt interiør belysning

oppgradert stereo med 5kanals forsterker så man kan evt sette inn en sub om ønskelig, handsfree og bluetooth cd spiller slik at man kan bruke mobilen og spotify trødløst! Spiller veldig bra!

US-look park i blinklys (Dette kan skrus av å på med egen bryter)

Oppgradert ledningsnettet til lys slik at bilen har veldig bra lys på vinterstid.

Nye tennplugger.

Nye tennplugg ledninger

Ny rotor

Ny Stift.

Ny toppdekselpakning

Ny bunnpanne pakning

Ny regreim + viftereim

Nytt strammehjul

Det ble også tatt vinterservice med oljeskift osv i vinter.

For mer info og bilder så ligger finn annonsen her:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43212183

Bytter er kun interessant ved 5syl Audi Quattro. Gjerne Audi 100 C3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt offtopic siden det er en tilsalgs tråd..Men hva mener du med oppgradert ledningsnett for bedre lys?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt offtopic siden det er en tilsalgs tråd..Men hva mener du med oppgradert ledningsnett for bedre lys?:)

Dvs at det er lagt opp nye ledninger og rele'er til hovedlys som går rett fra batteri, istedet for igjennom lysbryteren (den sender nå bare signal til rele)

Da er volten høyere inn på pæra slik at de lysere slik de skal. (Har en tendens til å bli svekket på original ledningsnettet så du har 9-10v istedet for 12-13v inn på pæra noe som resulterer i mye dårligere lys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.