#1 Skrevet August 7, 2013 Som topic sier, så er Chris Harris ute med RS6 vs CLS Shooting brake amg. Chris Harris er som kjent litt skeptisk til nye Audier, men er overaskende positiv ovenfor denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2013 mercedes skal bare gå å legge sæ!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2013 Fantastiske biler begge no, men reagere på at an sier at merc er men innovative på interiøret. Nå har ikke jeg sett dette med mine egen øyne, men alle andre mercedeser manger mye på audi i mine øyne. En annen ting, ser jeg rett at det er GODT slitt på sidestøtten på setet på audien? det er sykt iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2013 Ikke mye pen den Merca i profil... RS6'n er så fordømt rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2013 RS6 er definitivt den ultimate STV. Drømmebil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...