Anbefalte innlegg

Hei, tenkte jeg skulle knekke opp noen benkeplater for en kompis og meg selv. Da det er bittelitt jobb å sette opp knekkeriet tenkte jeg å høre om det er flere som kunne tenke seg en litt solid benkeplate for å hamre litt i!

 

Jeg lager en 90 grader brett ned i framkant på 100mm og dybde på 600mm (vanlig benkeplatedybde ref ikea ol), og resten blir en 90graders brett oppover. Lager dem i 2meterslengde for å enkelere kunne transportere dem i f.eks ei stasjonsvogn.

 

De blir å veie omlag 50kg.

 

Ta kontakt om dette skulle høres kurant ut.

 

Send pm, epost eller sms til 92433081

 

Pris per stykk 1400,00- inkl mva.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E det lurt å ha 100mm brett nedover? I tilfelle det skal brukes over skap med skuffe eller dør,da vil du ikke få åpnet de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E det lurt å ha 100mm brett nedover? I tilfelle det skal brukes over skap med skuffe eller dør,da vil du ikke få åpnet de.

 

Jeg gjør det for å få litt mere stivhet, da jeg ikke lager all verdens av benk under. Drar opp en lang 2x4"mellom veggen og legger den oppå. Skal ikke ha noe lagring under da jeg skal sveise på benken uten å lage bål under.... Men kan justere målene om noen ønsker det. :) Ønsker du det? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.