74/75 mod golf 1 vurderers solgt.

Anbefalte innlegg

Har en golf som er UX registrert som jeg vurderer å selge da jeg ikke kommer til å pusse den opp.

Kjøpte denne sammen med den andre 75mod golfen jeg har, og tror ikke jeg kommer til å ha begge to.

Har egentlig ikke så mye info da den ikke har sett dagens lys på min 5 år. Er ganske sikker på at motoren er skjært.

Er uten interiør, da jeg skal bruke det i min andre golf. 1.1l motor org.

Fikk fortalt at den ikke var særlig rustutsatt, men ved en nermere kikk for et års tid siden hadde den en del rust:

Under h.forskjerm. Har denne delen liggende.

Begge kanaler Tror jeg har dette og.

Frontpanelet er litt rustet.

Bakpanelet er litt rustet.

Eller ser det ut for at det er litt rust i falsekantene.

 

Her er det bare å komme med bud. Om noen vil ta over denne og ha bruk for den er det bedre enn å skrote den.

Har dårlig samvittighet for å ta opp plassen der den står, så tenkte å bli kvitt den før det ble snø igjen iallefall.

 

3046_184490835412_5779613_n.jpg

3046_184490830412_8255062_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Er de originale fangerne med på denne ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker hva som står på, men tror jeg har et sett ekstra som kan følge med evnt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner det er noen år siden denne var ute i dagslys, når jeg ser bildene er knipset på Hjelset;).

 

Må nevne et rusta er meget konsentrert på denne. Da særlig i kanalen på høyresida bak døra og utover i hullet i gulvet som er kappa ut. Den skal ikke være verre enn de fleste seine Einser GTI'er som folk gir seg i kast med, så det er absolutt muligheter for å få en gullende god bil ut av denne igjen:).

 

En gratis bump fra meg, som håper at det er liv laga for denne bilen også inn i framtida: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.