VW Jetta 1985mod . lav km strøken.

Anbefalte innlegg

Har en bekjent som har en 1985 mod Jetta han skal selge. Bilen er strøken, rustfri og ser ut som den nettopp har kommet ut av fabrikken. Kun gått 23 000 km. Bare legger ut en føler på den nå. Jeg har ikke sett bilen selv ennå men har avtalt at jeg skal se på den til tirsdag. Da tar jeg noen bilder av den og legger ut her. Han ønsker rundt 40 000 for den men pris kan sikkert diskuteres. Så hvis noen er intereserte får de skrike ut.

 

Oppdateringer kommer når jeg har sett på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spent på bilder av denne! =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spent på denne selv jeg. Han jeg kjenner som har bilen er 72 år gammel. Var hans far som kjøpte den men når han døde ble bilen dyttet inn i en garasje og der har den stått siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lenge er det snakk om at den har stått? Har den bare stått, eller vært startet/luftet såvidt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skriver her igjen, sånn at jeg får opp tråden i listen "Tråder med mine innlegg". Håper ikke en moderator sletter dette innlegget nå, for jeg gjør det sånn fremfor å abonnere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg pratet med vedkommende og vi måtte utsette visning til senere i uken. Kommer til å ta med starter når jeg ser på den for å se om det er mulig å få liv i den. Skal høre hvor lenge den har stått og se etter lekasjer ved oppstart tilfelle noen pakninger er tørket ut og lekker. Jeg vet kun det som står i tråden foreløpig. Men hvis noen har konkrete spørsmål de vil jeg skal spørre om når jeg ser på bilen kan dere skrive de her så skal jeg stille han alle spørsmål dere lurer på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hvilken utgave dette er: Motor,gir, GL\CL, farge utv\innv,5 dørs?

 

Mvh Kjetil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger har gått under jorden. Grunden til at han skulle selge var at han har missligholdt leiekontrakten på 3 garasjer han leier av firmaet jeg jobber i. Men nå er nams mannen på saken så han mister garasjeplassene. Det er ikke mulig å få tak i mannen så hva som nå skjer med de 3 bilene (deriblant Jettaen) som står i garasjene vet jeg ikke. Det er ikke mulig å selge bilen uten hans underskrift og når namsmannen er inne i bilde vet jeg ikke om den havner på tvangs auksjon eller blir vraket eller hva som skjer. Han svarer ikke på tlf eller brev og møter ikke på møter satt av for å løse situasjonen. Så pr dags dato har jeg ikke peiling på status i saken selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass ja, det var jo kjedelig..! Får nå ikke tro den blir vraket hvertfall! =S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.