#1 Skrevet August 8, 2013 Hei! Har en 1999 stv Polo diesel her som ikke gløder, instruksjonsboken er til en cupè og viser ikke hvor glødereleet er, ikke glødesikringen heller, noen som har el skjema til denne, evt bilder over hvor tingene er plassert? 1,7L med hurtiggløding, alle pluggene er OK, får ikke strøm ved gløding før start. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2013 Gløderele er rele nr 2 oppe fra venstre i sikringsboksen. Dette er market med 109,om jeg ikke husker helt feil. Dette gjelder iallefall på min 1,9 sdi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2013 Takk! Ser ut til at releet er OK, kommer ikke noe strøm fra rele sokkelen som skal slå på releet, noen som har peil på hva som er galt? Når jeg tar ut releet kommer det ikke lys i dashen på glødeinikatorlampen, når releet er på plass lyser lampen som normalt, men fortsatt ingen strøm fram til glødeplugger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2013 Kan du starte bil?,temp.sensor ,hvis temp sensor srtyre glødepluger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2013 Bilen starter, hoster og raller litt før den blir varm, masse hvit røyk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...