Rs2 Frontfanger tåkelysa og gitter

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som har denne slangen evt vet hvor jeg kan få tak i ny? Finner ikke noen plass.. den sto på en S2 med aan og snudd insug!

 

Rs2 frontfanger eller s2 frontfanger ØK helst strøken men kan være stygg i lakken! Helst med lysa i! Ikke krise om gitter er borte.

Brakett - KJØPT!

 

Trenger nå nettinga og lysa som er i frontfangeren, noen som har dette?

 

 

IMG_3632.jpg

IMG_3633.jpg

IMG_3634.jpg

IMG_3631.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenr på brakett: 034260899 er til S2/Rs2/urQ osv om noen har ta kontakt fort da dette haster! 97198790

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en sånn brakett ligende en plass ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne du lett litt vidar?? Finner ingen som har braketten for hånd nå, må ha den fordi bilen skal i jigg og da må alt monteres for og få det beint! Så om du finner den kontakt meg på 97198790!

 

Den slangen ser ut til og passe utenom den lille som går ut der, ser litt for kort ut! Men bestiller bare og ser! Ingen som har en liggende for og prøvd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brakett ordnet! Takk vidar!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

O

Kunne du lett litt vidar?? Finner ingen som har braketten for hånd nå, må ha den fordi bilen skal i jigg og da må alt monteres for og få det beint! Så om du finner den kontakt meg på 97198790!

 

Den slangen ser ut til og passe utenom den lille som går ut der, ser litt for kort ut! Men bestiller bare og ser! Ingen som har en liggende for og prøvd?

 

Dem selger denne på 034 også. . Noen 100lapper dyrere. . Men du får den jo i dette århundre.. . Bestilte min på do88.no 5/8... den er fortsatt ikke sendt. .. (hvis det haster)

 

Kjenner du noen med s4 c4/ s6 c4 så er den Slangen prikk lik den som står mellom ic og innsug

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, okei så litt annerledes ut den slangen som går inn på tomgangsregulatoren! Ser ut som på den jeg har går den litt ut og rett fram mye lenger enn den på 034.. men skal få skaffa en orginal av noen og se om den passer! :) Har du en org liggende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der har du intercooler kittet ja!! Takk skal du ha! :D

Tror du de seller slangene løst og? Fant kun et tlf nr jeg kan ringe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt ordnet, da mangler jeg bare tåkelysa til rs2, om noen har gi en lyd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.