Anbefalte innlegg

Skal nå gå til innkjøp av nye felger til bilen og har da noen spørsmål angående dette.

Felgen skal være 9.5*19.. Og spørsmålet blir da om det vil gå med et40 eller om jeg må ha et35?

Og hvilken dekk dimensjon anbefales det? 235/35-19 eller 225/35-19.. Blir det ikke litt mye strekk med 225? Vil ikke ha altfor mye strekk heller, men går fint med noe strekk :)

 

Håper det var bra nok forklart..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bake går fint med 235/35-19 på 9.5" et35

(Hadde det bake selv)

Men tror felgen vil komme lengere ut fremme.

(Tror jeg hadde 235/35-19 på 8.5" et35 framme selv, og det passet bra)

Sikkert noen som kan dette bedre.

Hadde vært morro å vite selv ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9,5x19 ET40 går ikke forran pga det vil ta i fjørbeinet.. ET35 passer bra! :) Da går felgene ca kant i kant med hjulbuen både forran og bak :) Anbefaler 225/35-19 dekk for å ungå subbing :) Vist du ser på min b7 (link i signaturen) så har jeg den dimmen og i den høyden jeg kjører så subber det ingen ting :) b6'en jeg hadde som er like i hjulbuene som b7, så hadde jeg den litt lavere, men da valsa jeg litt forran :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det mye strekk med 225 dekk? Liker ikke og ha felg kantene altfor utsatt heller da det kan bli noe kjøring på grusvei og det er da kjett og ødelegge dem pga det: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja felgkanten stikker ut i forhold til dekket, men jeg syns ikke at strekken er for stor, så lenge man ikke velger smale dekk som Nangkang :) Tror det ligger noen bilde av strekken med 225/35-19 Vredestein sessanta i tråden om b6'en min.

 

Edit: Link til bilde av strekk http://forum.vacn.no/showthread.php?237800-2002-Audi-A4-B6-1-9tdi-Quattro-Avant-AMG-SOLGT&p=2617557&viewfull=1#post2617557

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det å få skrevet felgene inn i vognkort på 225/35-19 9.5 et35?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det å få skrevet felgene inn i vognkort på 225/35-19 9.5 et35?

 

Hehe.. Det går nok ikke! :) Får ikke godkjent med strekk og felger som ligger uten for skjermen ;) 225/35-19 på 8,5" felg går nok ann å få godkjent :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Så da er den klare anbefaling og gå for 9.5*19 et35 med 225/35-19 da.. får jeg satse på og prøve det da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Så da er den klare anbefaling og gå for 9.5*19 et35 med 225/35-19 da.. får jeg satse på og prøve det da :)

 

Ja det vil jeg si! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blei det den dimensjon :) Felger og dekk blei bestilt idag :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.